تماس با نمایندگی کرج بیمه ایران کد 36540

  • 09305894046
  • 09109825540
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بیمه گذاران می توانند به روش های زیر اقساط بیمه های عمر، بدنه، ثالث و آتش سوزی خود را پرداخت کنند:

۱-درگاه اینترنتی بانک آینده: مراجعه به سایت بانک آینده مخصوص اقساط بیمه ایران به آدرس http://epayment.iraninsurance.ir و بعد از وارد کردن شناسه واریز ۱۷ رقمی اطلاعات پرداخت ظاهر خواهد شد که می توان با کلیک بر گزینه پرداخت فرایند واریز را انجام دهید.

۲-درگاه اینترنتی بانک سامان: مراجعه به سایت بانک سامان مخصوص اقساط بیمه ایران به آدرس https://ars.sb24.com و گزینه انتخاب فروشگاه و سپس انتخاب گزینه پرداخت قبض پرداخت اقساط بیمه ایران بعد از وارد کردن شناسه واریز ۱۷ رقمی اطلاعات پرداخت ظاهر خواهد شد که می توان با کلیک بر گزینه پرداخت فرایند واریز را انجام دهید.

۳-درگاه اینترنتی بانک تجارت: مراجعه به سایت بانک تجارت مخصوص اقساط بیمه ایران به آدرس https://ikc.shaparak.ir/eshop/BimehIran/Manage#! و بعد از وارد کردن شناسه واریز ۱۷ رقمی اطلاعات پرداخت ظاهر خواهد شد که می توان با کلیک بر گزینه پرداخت فرایند واریز را انجام دهید.

۴-درگاه اینترنتی بانک توسعه تعاون: مراجعه به سایت بانک توسعه تعاون مخصوص اقساط بیمه ایران به آدرس https://iraninsurance.ttbank.ir و بعد از وارد کردن شناسه واریز ۱۷ رقمی اطلاعات پرداخت ظاهر خواهد شد که می توان با کلیک بر گزینه پرداخت فرایند واریز را انجام دهید.

۵-درگاه اینترنتی بانک ملت: مراجعه به سایت بانک ملت مخصوص بیمه ایران و بعد از انتخاب نوع بیمه، فرایند پرداخت با شناسه ۱۷ رقمی انجام خواهد گرفت. یا به روشی دیگر به منظور پرداخت اقساط بیمه ایران از بستر اینترنت، می توانید با مراجعه به سایت بانک ملت به نشانی www.bankmellat.ir و انتخاب گزینه بانکداری الکترونیک، ورود به سامانه های مبتنی بر وب و انتخاب “سامانه واریز شتابی وجوه به حساب سازمان ها”وسپس انتخاب بیمه ایران نسبت به انجام واریز وجوه مربوطه اقدام نمایید. جهت استفاده از خدمت یاد شده پس از درج مبلغ و سایر مشخصات، وارد صفحه درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملت خواهید شد.

۶-روش USSD : شماره گیری #۹۶۶۸*۷۳۳* سپس با وارد کردن شناسه واریز ۱۷ رقمی می توان مراحل پرداخت را انجام داد(این روش مستلزم سرعت عمل در وارد کردن اعداد می باشد)

۷- از طریق دستگاه های خودپرداز بانک تجارت در گزینه خدمات دیگر انتخاب گزینه پرداخت اقساط بیمه ایران

۸-از طریق دستگاه POS موجود در تمامی نمایندگی های بیمه ایران